Бастауыш сынып лагерінің жұмыс жоспары:
Күні |
Өткізілетін іс-шаралар |
Уақыты |
Жұмыс түрлері |
|
10.06.2019 ж. |
«Қош келдіңдер,балдырғандар!» 1. Қабылдау 2. Бой жазу жаттығулары 3. Таңғы ас 4.Достық деген не? 5. «Жүрек жалғау» тамақтану 6. Қимылды ойындар 7. «Сүйікті іс» сурет салу, жапсырма қағаздармен жұмыс, мультфильм көру. 8.Қоштасу сәті
|
10.00-10.15 10.15-10.30
10.30-10.50 10.50-11.00 11.00-11.20
11.20-12.00 12.00-12.30 12.30-13.00 |
Орында тұрып жасалатын жаттығулар Мақал-мәтелдер сайысы
Эстафеталық ойындар |
|
11.06.2019 ж. |
«Кел балалар оқылық!» 1. Қабылдау 2. Бой жазу жаттығулары 3. Таңғы ас 4.Әдеби кітаптар оқу 5. «Жүрек жалғау» тамақтану 6. Логикалық ойындар 7. «Сүйікті іс» сурет салу, жапсырма қағаздармен жұмыс, мультфильм көру. 8.Қоштасу сәті
|
10.00-10.15 10.15-10.30 10.30-10.50 10.50-11.00 11.00-11.20
11.20-12.00 12.00-12.30
12.30-13.00 |
Гимнастика Кітапханадан кітап алып, оқу. Дамыту сабақ Мақал жарыс |
|
12.06.2019 ж. |
«Мамандықтар әлемінде» 1. Қабылдау 2. Бой жазу жаттығулары 3. Таңғы ас 4. «Мамандықтар әлемінде» 5. «Жүрек жалғау» тамақтану 6. Логикалық ойындар 7. «Қимылды ойындар» 8.Қоштасу сәті |
10.00-10.15 10.15-10.30 10.30-10.50 10.50-11.00 11.00-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30 12.30-13.00
|
Жеңіл атлетика. Ұнатқан мамандығы бойынша ойындар. Логикалық есептер.
|
|
13.06.2019 ж. |
«Кім жылдам?» 1. Қабылдау 2. Бой жазу жаттығулары 3. Таңғы ас 4. «Кім жылдам» сұрақ-жауап 5. «Жүрек жалғау» тамақтану 6. Аз қимылды ойындар 7. Табиғи материалдардан заттар жасау. 8.Қоштасу сәті
|
10.00-10.15 10.15-10.30 10.30-10.50 10.50-11.00 11.00-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30
12.30-13.00 |
Гимнастика.Сұрақтарға ауызша жауап беру Санамақ ойыны |
|
14.06.2019 ж. |
«Ертегілер елінде» 1. Қабылдау 2. Бой жазу жаттығулары 3. Таңғы ас 4. «Ерте, ерте, ертеде» ертегі құрастыру 5. «Жүрек жалғау» тамақтану 6.Қимылды ойындар 7. Мультфильм көру. 8.Қоштасу сәті
|
10.00-10.15 10.15-10.30 10.30-10.50 10.50-11.00
11.00-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30 12.30-13.00 |
Жүгіру, секіру
Менің сүйікті ертегім
«Көңілді маймылдар» ойыны |
|