"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі "Заречное аулының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное  учреждение «Основная средняя школа села Заречное  отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар" математика пәніне білім сайысы.

01.03.2021

Заречное негізгі орта мектебі

   Тақырыбы:

«Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» атты білім 

Сабақтың тақырыбы: «Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:оқушылардың математика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау.

Дамытушылық:оқушылардың ойлауын, іскерлігін,танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

Тәрбиелік:оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты болуға, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Танымдылық ойын сайыс сабақ.

Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, көрнекілік. ізденушілік, ойын, құрастыру.
Көрнекілігі: презентация, математикаға байланысты мақал- мәтелдер,ойынға қажетті әртүрлі заттар.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

- Құрметті ұстаздар, оқушылар сіздер 6 А сыныптар арасында өтетін «Қызықты математикалық ойындар» атты сайыс сағатына қош келдіңіздер!
Сайысымыздың негізгі мақсаты әртүрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін, одан әрі тереңдету. Алған білімдерін пысықтау.
Сайыс сағатымызда қызықты есептер, математикаға қатысты мақал- мәтелдер беріледі. Солардың жауаптарын дұрыс айтуларыңыз керек. Әр дұрыс
айтылған жауаптарға, әділ - қазылар алқасы бағалап отырады. Сайыста ұпайды көп жинаған топ «Жас математиктер» номинациясына ие болады. Ал ұпайды аз жинаған топ сайысқа белсенді қатысқаны үшін «Алғыс хатпен» марапатталады.
Бүгінгі сайыс сабағымыз мынандай  бөлімдерден тұрады:

1. “Кім жылдам? ”

2. Бәйге

3. “Ойлан тап!” ойыны

4. Көкпар

5. Рефлекция

6. Марапаттау

Есептен сайысады қос команда,

Алға озар ең мықтысы осы жолда

Көпшілік өнерлерін қызықтамақ,

Сұрайық шығуларын жұрт алдына

1.«Кім жылдам?» сайысы. Бұл кезеңде рационал сандарды қосу, азайту, көбейтуге байланысты 10 сұрақтар оқылады. Қай топ бірінші жауап берсе, сол топқа ұпай қосылады.(иә,жоқ)

1) Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең              иә

2) Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан         иә

3) Екі теріс санның қосындысы- теріс сан                             иә

4) Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - теріс сан  жоқ

5) Кез келген теріс сан нөлден үлкен                                     жоқ  

6) Оң санның модулі сол санның өзіне тең                            иә

7) Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан   иә    

8) Теріс санның модулі сол санның өзіне тең                        жоқ

9) Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан          иә

10) Кез келген теріс сан оң саннан үлкен                               жоқ

Өмірде ойлап тұрсаң бәрі де есеп 
Ауырсаң ішетұғын дәрі де есеп 
Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз-ау 
Дүниенің бар тұлғасы есеп десек. 

2.  Бәйге сайысы

  1. Координаталық түзу дегеніміз не?

Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағыты көрсетілген түзу

  1. Теріс сандарды қосу үшін:

Қосылғыштардың модульдерін қосып, шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

  1. Таңбалары әртүрлі екі санды қосу үшін:

Үлкен модульден кіші модульді азайтып, шыққан санның алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасын қою керек.

  1. Пропорцияның негізгі қасиетін айтып беріңіздер?

Пропорцияның шеткі мүшелерінің көбейтіндісі ортаңғы мүшелерінің көбейтіндісіне тең.

  1. Екі сандардың қатынасы дегеніміз не?

Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады.

  1. Қандай шамалар кері пропорциянал шамалар деп аталады?

Егер бірінші шама бірнеше есе артқанда (кемігенде) екінші шама сонша есе кемитін (артатын) болса, онда мұндай шамалар кері пропорцияналдар деп аталады.

  1. Ішкі жиын дегеніміз не?

Егер В жиынының әрбір элементі А жиынына да тиісті болса, онда В жиыны А жиынының ішкі жиыны деп аталады.

  1. Қандай сандар қарама қарсы сандар деп аталады? Мысал келтір.

Бір бірінен тек қана таңбалары мен ажыратылатын сандар қарама қарсы сандар деп аталады.

  1. Санның модулі дегеніміз не?

Координаталық түзу бойындағы санды кескіндейтін нүктенің сынақ басынын қашықтығы санның модулі деп аталады

  1. Қарама қарсы сандардың қосындысы неге тең?

Қарама қарсы екі санның қосындысы О ге тең.

  1. Тура пропорционалдық дегеніміз не?

Тура пропорционалдық деп y=kx түріндегі формуламен берілген функияны айтады. (мұндағы x- тәуелсіз айнымалы, k нолден өзге сан)

  1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз  түріндегі теңдеу. (мұндағы x- айнымалы, a және b нақты сандар)

  1. Жай бөлшектің негізгі қасиеті:

Егер бөлшектің алымын да, бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, онда оған тең бөлшек алынады.

  1. Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?

Егер бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды

  1. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?

Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдікті теңдеу деп атайды

  1. Дөңгелектің ауданы неге тең?

Дөңгелектің ауданы оның радиусының квадраты мен  –дің көбейтіндісіне тең. S= R²

  1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қайсысы үлкен?

Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен

  1. Жай бөлшектің ондық жуықтауы дегеніміз не?

Берілген жай бөлшектің шектеусіз ондық бөлшекке айналдырылған мәнін дөңгелектеуден алынған шектеулі ондық бөлшекті айтамыз.

  1. Масштаб дегеніміз не?

Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын атайды.

  1. Ұқсас қосылғыштар қалай біріктіріледі?

Ұқсас қосылғыштарды қосу ұқсас қосылғыштарды біріктіру деп аталады

  1.  Шеңбердің ұзындығы дегеніміз не?

Шеңбердің ұзындығы  саны мен шеңбер диаметірінің көбейтіндісіне   тең..

  1.  Бүтін сан дегеніміз не?                                                             

Натурал сандар, оларға қарама – қарсы сандар және 0 саны бүтін сандар деп аталады.

  1. Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің формуласы қандай?                                
  2. Рационал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті

Екі санның көбейтіндісін үшінші санға көбейту үшін, бірінші санды екінші санның және үшінші санның көбейтіндісіне көбейтуге болады.

  1. Периодты ондық бөлшек дегеніміз не?

Ондық таңбаларында бір цифр немесе реті өзгермейтін цифрлар тобы қайталанатын шектеусіз ондық бөлшек.

  1. Ұқсас қосылғыштар дегеніміз не?

Әріп бөліктері бірдей қосылғыштарды ұқсас қосылғыштар деп атайды.

  1. Доғал бұрыш дегеніміз не?

Градустық өлшемі - тан артық, бірақ  – тан кем бұрыш доғал бұрыш деп атайды.

  1. Мәндес теңдеу дегеніміз не?

Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады.

 

 

2 а. «Алма ағашы» сайысы

Шарты: Алма ағашындағы алмаларды алып ішіндегі тапсырмаларды орындау арқылы себетке жинау. Себетке алманы көп жинаған топ жеңіске жетеді.

 

1) -2,75+(-0,25)= -3 

2) -5*(-5)+5= 30

3) 18+(-10) =8

4) -8*(-5)= 40

5)100+(-100)= 0

6) -13*(-5)= 65

7) 0+(-999)= -999

 8) -0,72*(-1)= 0,72

 9) 0*(-10)= 0

10) -56 –(-35)= -31

11) -18+10= -8

12) -12:3= -4

13) -64: 8+34 = 26

14) -10*10= -1

 

Қиындықтан ешқашан біз қашпаймыз.
Алғырлықпен тапқырлықты ұштаймыз
Қиялдарға самғап ұшқан құстаймыз,
Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз.

 

3.“Ойлан тап!” ойыны ( семантикалық карта). Амалдарды орындап, дұрыс жауап тұрған торкөздегі әріптерді дұрыс орналастырғанда шығатын сөзді табу.

тапсырма

а

а

р

о

ц

и

н

л

1

(-36+45):(-9)

9

-9

-1

1

2

-3

4

-4

2

(23-(-47))·0

70

0

1

-2

60

-70

 -1

 -60

3

-15+(-29)

-54

-34

29

14

-44

-14

34

-29

4

-1,69:1,3

-1,3

13

-13

130

0,13

-0,13

 1,3

-130

5

-4,2·(-2,5)

-105

-1,05

105

10,5

1,05

-10,5

1050

-1050

6

78+(-47)

-125

125

-31

-48

48

115

31

 -115

7

(31-(-14))·1

45

0

1

-2

-45

17

-17

45

8

13+(-37)

14

24

50

40

-50

-40

 -14

-24

 

4. «Мақал-мәтелдер» сайысы

Мұғалім сандар көрсетеді, сол көрсетілген сандарға байланысты мақал- мәтелдер айтып жарысу сайысы. Қай топ бірінші мақал- мәтел айтады, сол топқа ұпай қосылып отырады.

4 а. Көкпар

Тест тапсырмалары:

Әр жауапқа 5 ұпай

  1. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңыз:

  1. 3,26x, мұндағы  өрнектің мәнін табыңдар?
  1. 32,6
  2. 326
  3. -3,26
  4. -32,6
  1. .

 

Жауабы: d

  1. .
  1. Есептеңдер

  

  1.  a

Жорға

Әр жауапқа 4 ұпай

  1. Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа береді. Алты тауық алты күнде қанша жұмыртқа береді?
    • Алты тауық алты күнде алты жұмыртқа береді
  2. Қарағайдың басында бес алма өсіп тұр. Екі алманы Марат жеп қойды. Қарағайдың басында енді неше алма қалды?
    • Қарағайдың басына алма өспейді.
  3. Жасы жүзге келген бір қарт туған күнін тек жиырма бес рет қана атап өтті. Бұл қалай?
    • Ол қарыт Ақпанның 29 күні туылған.
  4. Кітап бетін нөмірлеуге барлығы 1392 цифр қажет. Кітапта неше бет бар?
    • Кітапта1392  бет бар
  5. Төрт жұмыртқа 15 минутта піседі. Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?
    • Бір жұмыртқа пісу үшін 15 минут уақыт керек.
  6. Дастархан басында атасы, әкесі, баласы және немересі отыр. Алдарына  үш алма қойылған оны әрқайыссы бірден жеген, сонда қалай бөлген.
    •  Себебі дастархан басында әкесі, баласы, немере отыр,
  7. Ұш бұрышта үш мысық. Әр мысықтың алдында екі мысық. Сонда бөлмеде неше мысық?
    • Бөлмеде  3 мысық
  8. Алдында бір, артында екі, артында бір, алдында екі біреуі екеуінің арасында және үшеуі бір қатарда ұшып келе жатты. Барлығы неше қаз бар?
    • Барлығы 3 қаз бар.
  9. Бес литр және үш литр ыдыстарды пайдаланып, жеті  литр су алуға болама?
    • Болады. (5-3+5-3)+3=7
  10. Түнгі сағат 10 да жауын жауыптұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?
    • Жоқ, себебі 24 сағаттан кейін түнгі сағат 10 болады.
  11. Екі адам тоғыз құмалақты екі сағат ойнайды, әрқайсысы неше сағаттан ойнайды?
    • Әрқайсысы 2 сағаттан ойнайды
  12. Күшік пен балапандарда 44 аяқ, 17 бас бар. Неше күшік неше балапан бар?
    • 5 күшік неше12 балапан бар.
  13. Бір қарға оңтүстікке қарап отыр, екінші қарға солтүстікке қарап отыр. Сонда бірінші қарға "мен сені" көріп тұрмын депті, екінші қарға да "мен де сені көріп тұрмын" депті. Сонда бұл қалай болғаны?
  • Екі қарға қарама-қарсы тұрған екі бұтақта бір-біріне қарап отыр.
  1. Заттың бағасы алдымен 10 % -ке қымбаттады, ал соңынан 10 %-ке арзандады. Тауар бағасы қалай өзгерді?
  • Өзгерген жоқ 
  1. Тауық бір аяғымен тұрса 3 кг, екі аяғымен тұрса қанша кг?
  • Екі аяғымен тұрсада 3 кг
  1. Астанадан Қарағандыға жету үшін 2 сағат 30 минут қажет. Ал Қарағандыдан Астанаға қайтуға 150 минут керек. Неге олай?
  • 150 минут = 2 сағат 30 мин
  1. Сыныпта 35 оқушы бар. Қыздар ұлдардан үшке артық. Сыныпта қанша ұл, қанша қыз бар? \    
  •  x+x+3=35 x=16(ұ) х+3=16+3=19(қ)
  1. Жолдас үш баланың жастарының қосындысы 29-ға тең, 5 жылдан кейін олардың жастары бірге алғанда қанша болады?
  • 10+10+9=29, 10+5+10+5+9+5=44
  1. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты. Мектепке неше бала барды?
  •         Мектепке 5 бала барды.
  1. Берілген фигурада неше үшбұрыш бар?

https://fsd.kopilkaurokov.ru/up/html/2017/02/27/k_58b3fa7072d60/user_file_58b3fa70e0ee3_0_38.png

 

 

 

  • 12 үшбұрыш бар

 

 

5.Рефлекция

Сөйлемді аяқта:

  • бүгін мен білдім .....
  • маған қызықты болды, ....
  • осы мәселе бойынша менің ойым ....
  • осы мәселені қаталасақ ....
  • тапсырмаларды орындау барысында маған көмектесті ...

 

6.Марапаттау

Көңілді тапқырлар, білгіштер 
Бар өнерін алдарына салады. 
Кім білімді көп оқыған болса егер, 
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.

Келесі сөз кезегі әділқазы алқасына беріледі.

 

   Өткізген: Тезекбаева А.С.

Просмотров: 472


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст