"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі "Заречное аулының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное  учреждение «Основная средняя школа села Заречное  отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3В Үйсіндер мен қаңлылар.

Мектеп: Заречное негізгі мектебі.

Зеренді ауданы.

Күні: 27.04.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Курмашев Алмас Назымбекович.

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:

     Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

(1 сабақ)

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.3.1.2  - ежелгі  мемлекеттік  бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қаңлылардың орталықтан мемлекет құрғаны туралы  баяндайды,

Көпшілігі:  Қаңлы мемлекетінің аумағы мен шектескен мемлекеттерін картаға белгілейді.

Кейбірі: Қаңлылар туралы дереккөздерді талдайды

 

Тарихи концепт

 дәлел

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу ,түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

-Қаңлы атауының мағынасын анықтайды

 -Қаңлы мемлекетінің аумағы мен шектескен мемлекеттері жайында біледі

 -Қаңлы мемлекетінің саяси дамуындағы  кезеңдерін сипаттай алады

Тілдік мақсаттар

 

1 тапсырма кескін карта (жазылым,айтылым,)

2 тапсырма мәтіндегі кесте (оқылым, айтылым,)

3 тапсырма Венн диаграммасы (жазылым, айтылым,)

Құндылықтарға баулу

 

 

Бабаларымыздың  білектің күші мен найзаның ұшы мен сақтап қалған жерді бағалап, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін қалыптастыру.                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы

Алдыңғы білім

 

Қаңлы тайпалары туралы бастапқы білімдері бар.

Тайпалар туралы білімдері қалыптасқан

 

Сабақтың түрі

Зерттеу сабақ

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

  1. мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен амандасу

Сабақтың тақырбы мен сыныпты таныстыру.

               Үй тапсырмасын сұрау

«иә-жоқ » әдісі бойынша

оқушыларға жалпы сұрақтар қойылады?

                         (ауызша)

1.Қаңлылардың астанасы? (Битянь)

2.Отырар-Қаратау мәдениетінің табылған қаласы?  (Көк-Мардан)

3.Кәріптас (янтарь) жасалған моншақтар табылған қорымдар қайдан табылды? (Отырар)

4.Қорғанысы күшті дамыған біртектес болып келетін қалалары бар мәдениет? (Жетіасар)

Шаблон бойынша жауаптың дұрыс немесе бұрыс айтылғаны арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық мәтіні

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

  1. Сымa Цяньның Хань әулетінің хроникасындағы дерегіне сүйене отырып кескін картаға қаңлылардың

     шекарасымен ордасын белгіле?

 

 

 

 

 

 Дескриптор:

1)Қаңлылардың мекендеген аумағын белгілейді?

2.Қаңлы елінің аумағы қандай көрші мемлекеттер мен шектесті?

у3.Қаңлылардың ордасын белгілейді?

 

 

 

 

  1. А және Ә деректерінде келтірілген мәліметтер Қаңлы мемлекетінің саяси дамуындағы қандай кезеңдерді сипаттайды?

Оқушылар мәтіндегі деректерді оқып шығып өз ойлварын айтады?

 

А кестесі. Чжи Чжи тәңірқұт өз жеңісіне массатанып, қаңлы патшасын да көзге ілмеді.

  •  

 

 

 

3.

Бекіту «Венн диаграммасы» арқылы  үйсіндер мен қаңлыларды салыстыру, айырмашылығын мен ұқсастығын табу.

 

үйсіндер

Қаңлылар

ұқсастығы

 

 

 

 

 

Картамен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

       СТО  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Венн               диаграммасы

 

 

Сабақтың соңы

4 мин

 

Кері байланыс:

1.Бүгінгі сабақ ұнады ма? (несімен)

2.Қай тапсырма қиындық туғызды?

3.Келесі сабақтарға қандай ұсынысыңыз бар..

Үй жұмысы: Эссе жазу. «Қаңлы тайпаларының еліміздің тарихында алатын орны»

 

 

 

           

 

Жаңартылған күні: 01.02.2019 10:28
Құрылған күні: 01.02.2019 10:28

Текст